7. Forum o šećernoj repi

UDRUŽENIM SNAGAMA U LANCU PROIZVODNJE ŠEĆERNE REPE

Novi Sad 14. decembar 2018.
Udružene snage, od proizvođača do prerađivača, savetodavaca i industrije, potrebne su kako bi proizvodnja šećerne repe u Srbiji postala održiva. Ova grana poljoprivredne proizvodnje suočava se sa velikim izazovima, od velikih turbulencija na tržištu šećera i nepovoljnih klimatskih uslova tokom vegetacije, preko sve većeg pritiska od strane bolesti, štetočina i korova. Takva situacija zahteva unapređenje praktično svih agrotehničkih mera i tesnu saradnju svih učesnika u lancu proizvodnje i prerade šećerne repe, zaključeno je na sedmom formu o šećernoj repi koji se održao u Novom Sadu, u organizaciji kompanije Bajer (Bayer).

“Kao jedan od lidera u oblasti zaštite šećerne repe u Srbiji, Bayer je spreman da preuzme odgovornost i da, u domenu svojih aktivnosti, da svoj direktan doprinos unapređenju zaštite ove značajne kulture. Verujemo da primenom naših novih tehnologija i servisa možemo podržati proizvođače šećerne repe i pomoći im da svoju proizvodnju učine efikasnijom i isplativijom. Istovremeno, aktivno radimo na okupljanju svih relevantnih aktera u ovoj oblasti u cilju iznalaženje najboljih mogućih rešenja, kao što je to danas slučaj na Forumu o šećernoj repi, izjavio je Andrija Lilić, iz kompanije Bayer Srbija.

O mogućnostima unapređenja proizvodnje šećerne repe u Srbiji, razgovaralo je oko 200 proizvođača sa predstavnicima šećerana Sunoko i Hellenic Sugar, profesorima Poljoprivrednog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, semenskom kompanijom KWS, i predstavnicima kompanije Bayer. Bayer je u kratkim crtama istakao prednosti standardne Betanal maxxPro tehnologije, ali je predstavio i novi sistem  za kontrolu korova pod nazivom Conviso Smart, koji proizvođačima omogućava još efikasnije i jednostavnije suzbijanje korova u šećernoj repi. Poseban akcenat bio je stavljen na problem suzbijanja cerkospore, pojavi rezistentnosti kao i najoptimalnijim rešenjima u tom segmentu. U okviru ove teme predstavljen je fungicid Propulse.

O kompaniji Bayer

Kompanija Bayer je globalna kompanija čija je osnovna delatnost u oblastima Life Science nauka : u oblastima brige o zdravlju i poljoprivrede. Njeni proizvodi i usluge osmišljeni su da pomognu ljudima i poboljšaju njihov kvalitet života. U isto vreme, cilj Grupe je da stvori vrednost kroz inovaciju, rast i veliku mogućnost ostvarivanja zarade. Bayer je  posvećen principima održivog razvoja, a kao korportivan građanin i svojim društvenim i etičkim odgovornostima. U 2017. fiskalnoj godini, Grupa je imala oko 99,800 zaposlenih i promet od 35,0 milijardi evra. Kapitalna ulaganja iznosila su 2,4 milijarde evra, troškovi istraživanja i razvoja 4,5 milijardi evra.  Za više informacija, posetite www.bayer.com.

Saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti

Ova objava može da sadrži saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti na osnovu naših sadašnjih pretpostavki i prognoza koje je obavilo rukovodstvo Bayer Grupe ili podgrupe. Različiti poznati i nepoznati rizici, neizvesnosti i drugi faktori mogu da dovedu do materijalnih razlika između stvarnih budućih rezultata, finansijske situacije, razvoja ili učinka kompanije, i procena koje su ovde date. Ti faktori uključuju one o kojima se govori u Bayerovim javnim izveštajima koji su dostupni na Bayerovom vebsajtu www.bayer.com. Kompanija ne preuzima bilo kakvu odgovornost da ažurira ta saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti ili da ih uskladi sa budućim događajima ili razvojem.
  1od 9  :
Autorsko pravo © Bayer AG